lørdag 16. mai 2009

Hmmm...

... ikke alltid like lett å svare, forklare og redegjøre for alt en liten tass lurer på, her i huset har vi en ekstremt vitebegjærlig og spørrelysten liten kar, og jeg må nok innrømme at til tider så blir det nok noen litt flyktige svar og hmmm og mmm, ørene hører bare halveis etter når spørsmålene kommer som hagel... i dag sitter vi å ser på RBK-MFK på TV, gutten har blitt knøttespiller på MFK må vite og har blitt opptatt av muskler, og da muskler som i 6pack på magen, han lurer på om alle Molde spillerne har muskler på magen... mmm, svarer jeg litt fraværende (Molde har jo fått mål, men holder det helt ut..??). knøttespilleren - koffor har onkel E så stor mage? mamma - han har vel spist masse mat da... Knøtten (med store øyne) - UTEN Å BÆSJE????

1 kommentar:

Min Homer sa...

He-he... skikkelig gullkorn denne historien. Den kan du ta i som konfirmasjonshistorie når den tid kommer :-) :-) Som du ser inne på min blogg er det mest mat det går på... men nå tror jeg kanskje det kan bli litt mere papir fremover... Har vært på Clas Olsson og handlet oppbevarings skap.... veldig praktisk... kanskje det nærmere seg et brukelig hobbyrom snart? Det gjenstår å se...håper du har det bra :-) klemmmmm