tirsdag 18. mai 2010

Vår 17.mai :)

Må innrømme at vi var litt skuffa da vi våkna til regnvær på 17.mai , men det så verre ut enn det var. Det var oppholdsvær når både barnetoget og borgertoget gikk :)
Skjønne Åshild har mange jern i ilden og nasjonaldagen var intet unntak - hun var i 17.mai komiteen - HURRA!

Elise ble litt betenkt av alt oppstyret tror jeg, men år barnetoget var over og hun kom seg ut av vogna "tinte" hun fort:)
Er det 17. mai så er det 17. mai - IS MÅ TIL! Det ble 1 i parken, litt hos mormor og ett par hos tanta på kvelden.


Etter at vi hadde gått i barnetoget dro vi til mamma og pappa eller mormor/farmor og bestefar - alt etter hvem som snakker... :) for kjøttsuppe, pølser, is, kake og fruktsalat. Hit kom også min min mormor, min svigerinne og Elise, min onkel og tante, og 2 søskenbarn av meg med sine respektive og barn, skikkelig familietreff, veldig kjekt både for oss og kanskje spesielt for mormor, er ikke så ofte vi samles hele gjengen...

På ettermiddagen var det tid for tog igjen, borgertog; her gikk Edvard og Roy sammen med knøttefotballlaget. Augusta og jeg sto sammen med mamma og pappa og så på og Augusta fikk en hel haug med RUSSekort:) Da dette var over gikk turen til min min andre svigerinne med familie for sodd og mere is og kaker. Vi hadde en vedlig kjek da, som ikke endte så godt da Augusta begynte å klage på øreverk som bare ble verre og verre ut over kvelden... Ser heldigvis ut til at det er bedre nå etter en dag hjemme med pappaen.


2 kommentarer:

Line fra huset på landet sa...

Det både høres og ser ut som at dere koste dere igår:)Herlig:)
God klem fra Line

Anonym sa...

Mange fine bilder, Berit, du er flink! :)

Ha en strålende dag videre!

Klem fra Åshild <3