onsdag 16. desember 2009

Det nærmer seg ...

... jula er like om hjørnet, Edvard har blitt flink til å telle baklengs " i dag e d 7 daga igjen t jul mamma!". Edvard er fremdeles hjemme etter en tur (laaang) hos legen i dag har vi kommet hjem med antibitika og håper den virker raskt, ikke gøy for mammaen å se på at lille gutten er syk; ferberblanke øyne, slapp og utilpass og helt uten matlyst - Nå vil vi bli bra! Til tross for at hverdagen stort sett har gått i sykdom i heimen, har vi fått unna litt juleforberedelser:) Nesten alle julegavene er i boks, julekorta er sendt (bortsett fra Merete sitt... det kommer det kommer, men det er en liten bursdagsgave med som jeg ikke helt har bestemt meg for om jeg tør å sende i posten, ikke gøy om det blir pusslespill ut a vdet, ikke det jeg hadde tenkt til 40 åringen...), rullen er sydd og kokt, og aniskringler er lagt i fryseren :)


♥ ♥ ♥

2 kommentarer:

Min Homer sa...

Fy søren for noen lekre julekort!! Du er en sann mester, Berit. Bare sendt kortet til meg så kan jeg stikke innom mandag ettermiddag/ kveld og hente det som ikke bør bli puslespill :-) Vi skal feire tidlig jul med Marlene før hun reiser til pappa'n sin i Ålesund. Jeg stikker innom deg da... Er det greitt??
Nydelige krukker du har til peppernøtter og pikekyss og rullen din ser helt annerledes ut enn min :-), men aniskringlene er ganske like :-) nammis uansett. kos deg nå frem mot jul. Bare sju dager igjen :-) :-)

Min Homer sa...

Rullen min er også en middagsrull. Den skal vi spise på lille julaften, så trenger den ikke å konkurrere med pinnekjøttet på julaften:-)
Vi tok ganske mange familiebilder på Angvika i helga. Der var det sannelig min hatt veldig veldig fint.
Det eneste som manglet på julekortet vårt var Lillebror, kanskje neste år??