onsdag 2. desember 2009

En liten forandring

Stua trengte sårt litt lys, etter at ny sofa kom på plass måtte vi snu bordet og lampen som hang over ble ikke flyttet på i samme slengen... i tillegg var det bare 1 igjen det har vært 2 og da gjorde de litt mere av seg, nå så det pusslete ut... Å bli enige om lampe skulle vise seg og ikke være så lett, men nå var jeg lei av å vente så jeg kjøpte en lampe som jeg likte til en billig penge, så det ikke skal svi sånn om husbonden ikke vil ha den i lengden... Har fått en ny venn i byen han heter Clas O og selger mye forskjellig ;)
Før;


Etter;

Ble veldig fornøyd jeg :)


♥♥♥

4 kommentarer:

Jeanita Helen sa...

Det ble jo kjempe pent da!Skjønner at du er fornøyd:)
Likte forresten veldig godt headeren din!

Svar:Hyggelig med folk som dumper tilfeldig innom også;)
Åh, det var et supert tips! Skal prøve meg på en lett variant av den der. Så tusen takk!!:)

Anonym sa...

Det ble fint Berit!! Klem Kristina

Min Homer sa...

Den var fiiin, ja :-) Han har det han Clas O, vettu .-) Håper du hadde en fin helg. Du satt vel i den fine sofaen din og nytte/ naut har nytti den nye lampa di. (Jeg har aldri vært god i verd-bøying. Vi har ikke lampe over spisestuen og det er ikke enkelt å finne noen heller.. heldig du som fant :-)
klemmmmmm Merete

Åshild sa...

Så fint!!! :D Guri, Berit, nå er det bare så alt for lenge siden vi har sett hverander :( Jeg har reist rundt som en jojo i hele høst/vinter så nå gleder jeg meg til hjemmedager! Gleder meg til vi ses igjen, vennen!!! :) God klem fra Åshild