torsdag 11. mars 2010

JEG HAR FÅTT AWARD!!! ♥


Var ikke denne fiiin :) Blir i godt humør av å se på den:) Og så har jeg fått award av en for meg tildligere helt ukjent dame, nemlig Line med bloggen Morsommeting . Jeg er innom henne nå daglig, ta turen innom henne du også, her får du både interiør, oppskrifter og litt hverdagsliv :) 1000 takk Line, denne setter jeg stor pris på.

Med denne awarden (som lile MEG har fått *hopper litt rundt i glede*) så kom det en oppskrift som jeg må kopiere . Har kopiert den fra Line så den kommer på engelsk her også:

The sunshine Blog Award is awarded to bloggers whose positivety and creativity inspire other in the blogworld. The rules for accepting the award are:
1. Put the logo on your blog or within your post
2. Pass the award to 12 bloggers.
3. Link the nominees within your post.
4. Let them know they recieved this award by commenting their blog.
5. Share the love and link to the person from whom you recieved this award.

Denne skal jeg altså gi videre til 12 andre bloggere, ikke lette dette! Ikke fordi jeg ikke har noen å gi den til, men det er rett og slett maaaange som fortjener denne, jeg følger mange blogger hverdag, noen har jeg fulgt lenge mens andre er ganske nye bekjentskaper, jeg er heller ikke av de som er flinkest til å kommentere, men dere skal vite at dere alle gir meg stor inspirasjon og glede ved å blogge og la meg få ta del i det:) So here we go;

  1. Merete med MeretesLilleVerden
  2. Linda med DenGodeFeen
  3. Trine med TrinesMektigeMatblogg
  4. Christine med Hvitstil
  5. Bodil med BodilBo
  6. Eplemamman (vet faktisk ikke hva hun heter...) med DrømmenOmEnEpleHage
  7. Anita med AnitasHobbyblogg
  8. Emmeline med Emmelines
  9. Lykkelita (har en ny liten sønn med et veldig flott navn ♥ )
  10. Tommineshjem
  11. Anette med Anetteshus
  12. Haust

Jeg var på Klubb eller UBB som vi sier med verdens beste jenter i går og enkelte hevdet at de nesten ble litt rastløs når alt husarbeid (disse venninnene mine er rene superdamene som rekker over alt, jeg er den late av oss) og andre "plikter" var gjort for dagen dersom de ikke hadde andre ting på tapetet, vel jenter ta en titt innom her så skal dere få merke at timene har en tendens til å fly fort... Jeg lar ofte husarbeid være husarbeid å i stedetfor sitter jeg og surfer fra blogg til blogg, drømmer meg bort og tenker at "hvis om" "dersom" vi gjør slik og slik...

Ha en flott dag!!! Og kjære venninner se på den vakre awarden min og drøm dere frem til sol og sommer :)

4 kommentarer:

ANETTESHUS.COM sa...

Hei, Berit! Tusen takk for hyggelig hilsen og kjempe-flott award!!!

Ha en strålende dag!

Klem klem
Anette:)

p.s. så flott blogg du har!

Haust sa...

Tusen takk for award, det varmar! :)

Ha ein god torsdag!

Drømmen om en eplehage sa...

Så koselig at du tenkte på nettopp meg. Det varmer i ♥!

God torsdagsklem fra Eplemamma, eller Tove om du vil ;o)

Anonym sa...

Hei venninna mi :)

Takk for sist....på UBB :) Så koselig med sånne kvelder selv om det ble litt i seneste laget. Ikke alle som er like aktive du. Jeg hører nok til den late gjengen av oss jentene.
Ha en strålende dag, ringes på lørdag og avtaler titt på huset.
stor klem fra bolla :)