mandag 7. juni 2010

Sex and the city og arbeidsomme unger :)

Fredag var det tid for Norges premiere på Sex and the City 2, dette kunne jeg jo ikke gå glipp av så sammen med 10 gode venninner dresset vi oss opp og gikk å så filmen... sammen med tusenvis av medsøstre rundt om i landet. Veldig jentefilm, men helt i min gate :) Etter filmen ble det mat og noen glass godt drikke :)

Siden Roy jobbet, stilte mormor opp som barnevakt (igjen... 1000 TAKK!!). Da jeg kom for å hente dem på lørdag var de i full gang med hagearbeid




Frøken ROSA ble veldig fornøyd med den nye shortsen og t-skjorta mamma hadde med... og ikke minst at tempraturen tilsa at hun faktisk kunne ha de på :)


Oldemor fikk vi med oss ut sola denne lørdagen også :)



Flere bilder fra helgen skal komme, kanskje i morgen, etter Herdebreimarsj og Molde kamp (nok en nedtur... endte 3-3 etter at Molde ledet helt til siste tilleggsminuttene...) så er jeg klar for å finne senga. I morgen er en spennende dag, Edvard skal på 1 time med førskole!!! Spennenede og skummet!
Masse bilder av familien her, men det er det som betyr noe og jeg har funnet ut at jeg skal prøve å bestille bloggen i bokform, da jeg er veldig dårlig på å få disse digitalebildene inn i album...

4 kommentarer:

Kathrine sa...

Mange fine bilder igjen, Berit! :) Edvard på førskole, ja tida flyr! Håper han syntes det var kjekt:) Ha en fin dag:) Klem

Kristina sa...

Fine bilder Berit! Edvard ser så stor ut der han står med sage, men så er han jo snart skolegutt og :) Var så kos at dere kom innom å tittet på huset. Det var litt kaotisk og jeg var mildt sagt utslitt, men jeg lover både kaffe og noe å bite i neste gang :)
Kjekt med Sex and the City da :) Synes ikke den fortjente en 2`er da... Klem

Line fra huset på landet sa...

Heldiggrisen deg! (eller som ei lita jente jeg kjenner sa: Heldig er jeg. Gris kan du være sjøl ) Hahaha.
Men så gøy det sikkert var å være på filmkveld med så mange venninner, og ta en bytur etterpå!
Huhh..lenge siden jeg har gjort noe slikt kjenner jeg. Det fristet:)

Så fine bilder av barna. Og oldemor har virkelig fått smaken på sommer nå tenker jeg. Så varmt og fint det har vært nå i en ukes tid;)

Ha en finfin dag, Berit.
God klem fra Line

Ingveig sa...

Så fine bilder, Berit! Så gøy å følge med dere. Jeg gleder meg veldig til å se Sex og Singelliv-filmen jeg også.
Håper alt gikk fint på førskolen, tenker at Edvard gleder seg til å bli skolegutt til høsten. :)