fredag 19. september 2008

Første gang i ukjent farvann...

Etter nesten 2 år som titter, sniktitter får jeg vel si, for jeg har ikke vært så flink til å legge igjen hilsner og kommentarer, så tenkte jeg at det var på tide å teste ut dette selv – jeg skal bli en BLOGGER! Som tittelen sier er dette en hverdags blogg, altså om livet her i #13 for meg, min kjære mann (stengt tatt ”bare” samboer, men etter 15år så...) og våre 2 sjarmtroll. Hobbyer som scrapping, da kort i førsterekke, hus, heim og interiør blir det vel også en del av.
Finner stor inspirasjon og tilfredshet over å lese om interiør i alle bloggene rundt om, den hvite stilen er veldig fin og jeg elsker å se på den, selv om mitt hus ikke ser slik ut. Selv er jeg nok ganske så ubestemt på hva som er min stil, jeg liker den hvite shabby chic/landstilen, jeg liker svart og jeg liker farger, jeg liker moderne stram stil – alt til sin tid og i rett miljø.
Liker foto og setter stor pris på om noen kanskje kunne komme med en innmedteskje forklaring på hvordan ta fine gode bilder, har et Canon 350D, men bruker kun automat innstillingene... vet at det er uante muligheter der. BO er en stor inspirasjonskilde, hun tar fantastiske bilder.

Ingen kommentarer: