tirsdag 23. september 2008

Kreativ input...

...er du som meg og liker å pusle litt med forskjellig så må du bare ta turen innom min tidligere kollega og venninne merete, henne finner du her; http://mereteslilleverden.blogspot.com/. merete er ei fantastisk jente, som jeg var så heldig å bli kjent med gjennom jobb, prosessen da hun skulle søke på ny jobb nærmere hjemmet var spennende, men dagen hun kom å sa hun hadde fått ny jobb... da var det ikke like gøy lenger! men selv om vi ikke har like mye kontakt lenger, så ser jeg på henne som en av mine beste venninner og vi kan prate om alt når vi treffes, merete er til å stole på og har flust med ideer :) glad i deg, merete og håper vi greier å holde den gode kontakten oss i mellom selv i travle dager, nå har vi jo bloggen :)

1 kommentar:

Min Homer sa...

Morn igjen. DET var VELDIG fine ord og det gjorde meg veldig VELDIG glad. Faktisk litt blank i øynene :-) Du vet at jeg er veldig glad i deg også og verdsetter deg himmelhøyt. Du er bedre enn gull og diamanter for meg. PS.Jeg laget et "posekort" til mamma sammen med Amalie på mandag, men siden bror har minnekortet mitt fikk jeg ikke tatt bilde. Jeg kan ta et bilde på fredag for da skal mamma få det på bursdagen sin. PS igjen. Jeg har meldt meg på nybegynnr fotokurs her ute på farstad :-) gleder meg til det!klemmmmmmm