søndag 21. september 2008

Uke slutt eller begynnelse...

... slutten på en uke og begynnelsen på en ny – uansett denne søndagen har vært en herlig dag, tilbrakt i marka sammen med mine kjære; barn og samboer, og ikke minst min yngste bror og hans kjære samboer og lille elise (som strengt tatt sov bort hele denne nydelig søndagsformiddagen i tantes nærvær... vi får ta det igjen neste gang lille venn:))


den lokale idretsforeninga har hatt aktiviteter i marka for å vise seg frem, og ungene har fått prøve blant anna skihopp, klatring, pil og bue skyting, rockering og erteposekasting. vi har kost oss masse i fineværet, og etter runden med aktiveter så ble det pølser på termos. ungene var slitne etter turen og det er det ikke noe å si på, de er tidlig oppe og så en dag med mye frisk luft og gåing – vel en liten tur med jon blund i bilen var fortjent.





midddagen inntok vi hos dolly, nærmere bestemt dolly dimpel – og ja mor i huset på dietutenkarbohydrater har skeiet ut og spist pizza... ja, ja i morgen er det en ny uke og nye muligheter...
tada!

1 kommentar:

Min Homer sa...

Morn, morn.. For en koselig overraskelse en tidlig morgen. Kjekt at du har fått deg en såååå fin blogg. Alt du gjør er jo så gjennomført og flott!!!! Jeg ser du har det bra og gleder meg til å ta turen til Molde en kveld. Nå er det jo min tur:-) Hold meg oppdatert på jobb fronten - jeg er jo litt nysjerrig. he-he. klemmmmmm fra Merete