søndag 3. januar 2010

Årets første middagsselskap

I jula har vi gått fra bord til bord hos foreldre, svigers og svigerinne, så nå tenkte vi at det var vår tur, så i dag har vi vært 12 til bords her hjemme med baccalao på menyen :) Selv om julepynten ikke har kommet i esker ennå så ble bordet rensket for rødt og juletepynt, "duken" er metervare fra Stoff og Stil, 1 glass engel fikk jeg fra svigers til jul og den andre med skadeskutt vinge fikk jeg i romjula, kunne ikke selge den som ikke var hel så jeg fikk adoptere den:) Papirblomsten fant jeg hos Haust; http://posidriv.blogspot.com/ , mens jeg ventet på gjestene så da måtte jeg prøve meg på en slik:) Laget av et gammelt ukeblad. Etter middagen fikk ungene endelig knuse papperkakehuset de laget med mormor i førjulstida.



2 kommentarer:

Min Homer sa...

Gogt nyttår !! Så du fikk deg engel du også :-) Den står fremme enda hos meg... det eneste av juletingene som står igjen. 1000-takk igjen :-)
Og den papirblomsten var nydelig - den skal jeg prøve meg på, jeg også. Regner med at bacalaoen smakte deilig, kos dere masse nå som hverdagen er kommet. Hver dag er en fest hos dere. klemmmm

Anonym sa...

Godt nytt år venninna mi!
Nydelig pyntet bord! Vil lære meg sånn blomst jeg og :)
Her i gården skal all julepynt bort i kveld. Nytt år nye muligheter! Håper vi sees snart!
Kos kos fra meg med nr 2 i magen