mandag 11. januar 2010

Helga

Helga har vi kost oss skikkelig, 1års bryllupsdag ble feiret på Egon og på kino "Pelle politibil går i vannet" etter ungenes ønske:) Søndagen var vi på Lekeland sammen med bror, svigerinne og deres skjønne Elise, og etter at unger og voksen har fått lekt seg i 2,5timer der tok vi på termodressen og fant frem rattkjelkene, veldig kjekt, men jeg er god og rund og stiv og støl, så det er ikke alltid like lett å kreke seg ned på bakkenivå, men veldig kjekt for liten og stor:)

Tullipanene fikk jeg (vi;)) med verden beste Kristina, en 1 års presang, hun stakk innom en liten tur sammen med Julie og Kathrine. Også skjønne Merete kom innom på lørdagen med gave til oss - og vi som snøt dere for bryllupsfest... dere er fantastiske alle sammen :)



2 kommentarer:

Anonym sa...

Du er så søt, Beritmor :)
Klem K

Min Homer sa...

Så bra at dere har kost dere masse i helga!! Jeg føler ikke at vi er snytt for en bryllupsfest - vi hadde jo en supert utdrikningslag!!!
Et sjeldent bra utdrikningslag, om jeg får si det :-)klemmmmmmm