tirsdag 26. januar 2010

Min første utfordring

Har fått en utfordring fra Merete, min første ever :)
(Har lekt meg litt med picnik igjen... bruker det når jeg lurer inn ett innlegg på jobb, hjemme bruker jeg photoshop elements.) Utfordringer er å skrive ned 5 ønsker jeg har for våren, ikke så lett å lese på bilde kanskje så jeg skriver vårens ønsker en gang til;

  • at menisk operasjonene til verdens beste mamma skal gjøre at hun kommer seg i for igjen raskt - det fortjener du ♥
  • at hele familien holder seg friske og raske
  • at 3 års trassen går over snart... er dette en forsmak på hva vi har i vente med tanken på tenåra?
  • en mild og tørr vår med mye uteliv:) Vet det ikke finnes dårlige klær, bare dårlige klær... meeeen må innrømme at sofalivet frister når det er surt og kaldt...
  • og med finevær håper jeg at det kommer opp en stor terrasse som vi etterhvert kan nyte lange late sommerdager på:)

Sender utfordingen videre til DenGodeFeen og Hvitstil




2 kommentarer:

Min Homer sa...

Mange gode ønsker her, Berit. Jeg skal krysse fingrene for mamma'n din som skal opereres :-) Håper dere har det bra :-) klemmmmmmm

Min Homer sa...

Hei. Når du er inne og lager et nytt innlegg så står det "koblinger" til venstre for "legg til bilde"-knappen. Det er der du skriver inn nettadressen. Helt øverst i samme vindu legger du inn teksten som du skal klikke på for å komme dit .... OJJJJJ forstod du dette da??? Det er i hvertfall en begynnelse :-) klemmmm