fredag 29. januar 2010

Fredagskos

Ja, da er helga her igjen, deilig:) Middagen var standard fredagsmeny her i huset; taco - Edvard elsker taco, hele 3 lefser med div fyll greier den lille magen å få i seg! Roy er dratt på jobb igjen og ungene og jeg har laget lapper. I morgen skal vi på lunsj til skjønne Kristina og da skal vi få møte lille Ellen for første gang, Dorte og Jesper sin lille pige. Det blir kjekt!
Etter på bærer det avsted til Angvika for min del, jobb opplegg, må innrømme at jeg ikke har så veldig lyst, blir liksom litt bortkastet helg når den må brukes på jobbrelaterteting og ikke sammen med mann og barn, men det blir vel OK bare jeg kommer meg dit. En positivting er jo at jeg slipper opp så tidlig på søndagsmorningen :)

God helg:)

3 kommentarer:

Min Homer sa...

Nam ...lapper !!!
Kos deg masse i kveld og morgendagen bringer masse spennende aktiviteter hører jeg.
Hils til dine skjønne venninner og alle kjente i Angvika.
freddas-klemmmmmm

Min Homer sa...

Hei, dette er bare en test!!!
Se ovenfor; der står det "velkommen til bloggen min" - det skal jo stå Merete's lille verden.
Tror jeg har fixet det nå :-)

nok en klemmmm

Line fra huset på landet sa...

Hehe..morsomt. At dine barn elsker taco også. Fast dag ja, kanskje vi burde innføre det her i huaet. Da får jeg ikke maset om taco annenhver dag.. :D

Koselig blogg du har :)

Klem, Line