onsdag 3. februar 2010

Fri dag, forkjøla barn og kjøttkaker :)

I dag er det fri dag igjen, deilig disse fri onsdagene - har alltid masse planer, men ikke alt som blir gjennomført... Edvard er blitt skikkelig forkjølet igjen, så idag er han hjemme sammen med meg, håper det at han får en rolig dag gjør at vi slipper mere sykdom og flere sykedager. *krysser fingrene* Gutten er blid, bare han får spille PSP3 og se på TV, ikke så sundt en hel dag, men han slapper i alle fall av :)



Løp meg en tur i byen mens Roy jobbet hjemmefra i morrest, stakk innom biblioteket å lånte meg ei bok om strikking/toving... så får vi se da om det blir noe strikking på meg... har veldig lyst, men så er det den tålmodigheten da... Har blitt sittende å se i den i stedet for å gjøre alt det andre jeg skulle gjort i huset... men en ting har jeg fått gjort unna, stekt opp kjøttkaker til middag, etter inspirasjon fra Merete :) Så da blir det kjøttkaker i brunsaus, med potet, gulrot, ertestuing og tyttebærsyltetøy på oss i dag - NAM:)


Fikk disse nydelige tulipanene med Dorte og Ellen i går :) Som takk for at de fikk låne bilstol og bagvogn med oss, bare kjekt å kunne hjelpe med å låne vekk slikt, her er det jo ikke i bruk lenger og at de skulle være nødt til å dra med seg helt i fra Danmark var jo unødvendig når vi har stående. 1000 takk Dorte, veldig hyggelig å få :)




3 kommentarer:

Min Homer sa...

Nam, vi hadde også kjøttkaker i dag :-) Og det smakte skikkelig godt!!
Samma oppskrifta sikkert..
nå har vi vært på en alle tiders skitur. Flotte løyper rett bak huset vårt. Jeg føler meg så priviligert med friområde så nærme. God beding til Edvard og kos dere resten av dagen også.
PS. Noen flere gode ideer mht strikking og toving??

klemmmmmmmmm

Anonym sa...

Deilig med kjøttkaker da!!
God bedring til gogutten Edvard!
Håper han blir frisk fort :)
Ha en fin dag venninna mi :)
Mange klemmer fra KHB

Line fra huset på landet sa...

Hehe...to sjeler (eller flere ser jeg :D ), samme tanke. Vi hadde kjøttkaker idag vi også. Men jeg hadde "kjøpekaker" jeg da. Så flink og tålmodig du er da. Tat laaang tid å steke opp, synes jeg :(
God bedring til lillegutt! Her renner nesa til to av våre også :(

Klem, Line