søndag 21. februar 2010

Helg igjen

Uka har gått med til sykdom igjen, lille prinsessa begynte jo forrige helg med omgangsyke og vi var glade for at det så ut til å være over i løpet av 10 intense timer... 2 dager på barnehagen og hun ble skikkelig forkjølet og febern kom, med over 40 i feber i flere dager har hun vært rimelig slapp - ligget i senga, ligget i sofaen og ligget på gulvet, ikke mye lik den sprettballen vi kjenner, febern er heldigvis på vei ned, men hun hoster til hun brekker seg, håper det gir seg snart nå...
På stua har vi endelig fått opp BILLY, håper han kan ta seg av litt stasj... har jo så lite kjøkken og skapene flyter over... Som så mange andre i blogglandia har jeg også fått øynene opp for Green Gate, du skimter noen lattekopper i skapet:) (også jeg som ikke drikker noen form for kaffe...:)) På veggen skal det opp bilder etterhvert, mem vi trenger elektriker til å legge opp noe strøm i veggen før vi gjør mer. Skjønne Perleblomster fikk bli med hjem fra lyn turen min på Roseby i går (apoteket som var målet), minner om at våren er på vei, selv om ikke hagen minner mye om tiden vi har i vente der den ligger begravd i en enorm hvit masse...



De nydelige rosene jeg fikk forrige helg, står ennå, heldigvis! Det er nok ikke min fortjeneste, jeg har ikke vært flink til å sette de kjølig om natten... Klipte de ned nåå håper de står ennå noen dager:)





2 kommentarer:

Min Homer sa...

Morn, morn - så koselig å se inn i den fin stua di. Billy var virkelig fin! det spørs om jeg ikke må ta meg en tur innom deg. Hva med neste uke? mandag ettermiddag? Jentene skal på hyttetur og vi har en dagen uten unger. Det er så mye jeg skulle spurt deg om... du er så flink og jeg vil så gjerne lære :-)

Anonym sa...

Så fint det ble! Jeg må få komme å se en dag snart!! Kanskje jeg må leie inn deg som interiørkonsulent, kjære :)
Ha en fin dag!
Klem fra Kristina :)