søndag 21. februar 2010

Ny stol og kort

Min største lillebror skal være fadder i dag og gave og kort må til. Den fine stolen er det min bestefar som har laget, jeg har malt den hvit og brukt Art Medium for å få tekst og bilde på stolen. Ungene mine har også vært så heldig å få slike stoler og planen har hele tiden vært å male de hvite, men har ikke kommet så langt ennå... men kanskje jeg får litt inspirasjon nå, den ble jo veldig fin hvit:)


På grunn av sykdom så har ikke tiden strekt helt til så kortet scrappliftet jeg et jeg har laget tidligere... Liker så godt dette papiret med snøstjernene på... :)






2 kommentarer:

Min Homer sa...

Kortet var nydelig - det er de jo alltid når du lager de :-)
Stolen var vidunderlig og for et flott møbel og særlig siden bestefaren din har laget den.
Jeg vil gjærne lære den art teknikken din - ha en fin søndag - nå skal vi ut å gå på ski. været er flott og skiløypene ligger og venter på oss rett utenfor veggen :-) klemmm

Line fra huset på landet sa...

Så fine innlegg og bilder du har her nå!
..Og for en stol! Veldig forseggjort. Heldige barn som får og har fåt en slik en :)
Forresten..så lekre latte-kopper du har da :) Jeg anbefaler deg chai-latte. Det er te..med melk. Nyyydelig! Det lukter og smaker litt kardemomme.


Med ønske om en strålende mandag.
Klem,Line